Turkcell Tonla kazan ile arandıkça kazan

Ön Not: Bu servisi kullanım sonucu doğacak zarardan Mimy.org sitesi sorumlu değildir.

Bugün Turkcell’in hizmeti olarak sunulan Tonla kazan isminde bir servis gördüm (tonlakazan.com)
Turkcell’e Çalarken Dinlet’e eklediğiniz şarkı yerine bazı firmaların reklamları çalarkendinlet formatında çalıyor. Cevapladığınız her telefon için 1 kontor yada 15 saniye kazanıyorsunuz.
Turkcell Tonlakazan’a Kayıt
Öncelikle Turkcell’in standart Çalarken Dinlet servisine üye olmanız isteniyor. Çalarken Dinlet abonelik bedeli aylık 6sms/12 kontör’dür.
Daha sonra DAVETIYE yazıp, Turkcell 1001’e kısa mesaj olarak göndermeniz sonucu size gelen davetiye kodunu tonlakazan.com adresine girmelisiniz. Tonlakazan.com adresinden Turkcell Süper şifrenizle giriş yaptıktan sonra tonla kazan servisini aktif hale getirebilirsiniz.

Şartlar / Koşullar
Cevapsız çağrılar için tonlakazan reklamlarından kontör kazanamıyorsunuz, ancak cevapladığınız çağrılar için tonla kazan servisinden kontorler geliyor.
Şuan için servise bağlı reklamlar: Akbak, Coca Cocla, Gillette, Axe, Digiturk, Nestle, Nivea, Patos, İpana, Garanti, Genç Turkcell firmalarına aittir. Buradan tümüne ulaşıp dinleyebilirsiniz.
Kurumsal hat aboneleri tonla kazan’a üye olamıyor.
Reklamlar için dilediğiniz firmaların reklamlarını seçebilir yada otomatik olarak değişmesini sağlayabilirsiniz.
Tonlakazana tüm operatör aramaları dahildir.
TonlaKazan sisteminden edinilmiş kazançlar 5 dakika yada 20 kontör‘e erişildiği an hattınızı aktarılır.

Kısıtlamalar
Aynı kişiden günde en fazla 3 Kontör Kazanabilir.
TonlaKazan üyeleri bu servisten, gelen tüm çağrılar için bir ayda en fazla 90 kontör kazanabilir.

Kazanılan kontörlerin takibi
KAZANC yazıp “1001” kısa numarasına SMS göndererek
www.tonlakazan.com sayfası üzerinden “Kazançlarım” bölümünden
TONLAKAZAN üyelerinin TonlaKazan sistemindeki kazançların yüklenme tarihleri Turkcell Faturalı Hat aboneleri için fatura hesap kesim tarihleri, Turkcell HazırKart aboneleri için ise her ayın 20’si ile son günü arasındaki uygun bir gündür.

Şimdilik bu kadar, sizi buradan buyrun www.tonlakazan.com

Son not: Ön notu yazmamın sebebi son günlerde yaşanan kontor dolandırıcılığından dolayı beni tedirgin eden bu servisinde bir dolandırıcılık sistemi olabileceğini düşünmemdir. Hala bu konuda tedirginlik yaşıyorum. Tonlakazan sitesine ve turkcell sitesine whois seçtiğimizde dns ve firma adresleri birbirini tutmuyor. Bunun yanında turkcell anasayfasında şuan için bir açıklama mevcut değil. Kazanayım derken kaz’ığı yemeyelim :6:

82 Comments

  1. hacer

    reklam nasıl secebılırım yardım edın bılenler ltf

  2. By-SaDo

    Hacer,
    Siteye girip formu doldurman gerekiyor,formu doldururken senden sifre isticektir.Turkcell web sitesine yönlendirdikten sonra şifreni bilmiyorsan SIFRE yazıp 2222 den ücretsiz öğrenebilirsizn.Turkcell sitesindeki gerekli boslukları doldurup kullanım kosullarını kabul etmen yeterli.Sonrasında ise tonlakazan.com sitesine giriş yaparak ton seciceksin.İlk yani 1. ton secmende arama basına 0.5 kntr veren tonlar sunulur,bu zamanla yükselicektir.Bende 2 haftadır kullanıyorum.Geçen hafta her aranmama 0.5 kntr veriyordu.Bu hafta fortis+18 tonu seceneği vardı ve her aranmaya 1.0 kntr veriyodu bu haftada onu sectim.Bakalım 20 kntre ulasabilecekmiyim..:)

  3. hüseyin

    hacer sen ton seçince limt dolu diosa o an seçemezssin limt in boş olcak anxak o zaman seçersin :)

  4. sema

    ama hep tonlar dolu gösterio :(

  5. By-SaDo

    Açık anı bulup dalıcaksın :)

  6. ilker

    yeter ıkı haftadır gece gunduz gırıyorum lımıt dolu dıyor yonsuz nasıl kazanacagız pekı

  7. hira

    ilker kardeşim tonlar genelde pazartesi sabah 9 10 civarına kadar var bide carşamba günleri var pazartesi sabah işe giderken yap iki dakkada

  8. serhat

    yalancılar tüm kontörümü aldılar girmeyin bu siteye

  9. kuvvetmira_uso

    herkes artık neyle uğraşacagını bılmıyo SERHATKARDES :1.

  10. kuvvetmira_uso

    hım madem öyle banda gonderın
    bıleyım
    bızde yapalım
    ama kıme ınanacagını bılmıyorsunkı :11:
    ne yapak!kusura bakmayın
    belkıde bılmedıgımız seyler var ama herkes dıyokı konturunu yıyorlar
    eeeee ne olacak :16: :16:
    :16:

  11. By-SaDo

    Sayın arkadaşlar bu site onun bunun sitesi deil alttada gördüğünüz gibi bir Turkcell hizmeti kontörümü yediler falan felan diyen arkadaş;
    Sen baska biryere kontörünü harcamış olmayasın?Ben kullanıorum çokta memnunum gecen ayın 20 sinde hesabımda 9 kntr birikmişti sağolsunlar ihtiyacımda vardı o anda ve kullandım verdiği kntrleri 1 ay içerisinde kullanmanız gerekiyor ve sadece arama yapmak için normal tarifeden aramış oluyorsunuz 1 dk=4 kntr yani ben memnunum bu ayda bi 10 kntr gelir umarım çokta güzel bir uygulama 😀

  12. naci

    merhaba tonlakazan üyesiyim. çalarken aboneliğim de doğal olarak başlar mı? ücretsiz çalarkendinlet seçsem abonelik öder miyim?

  13. servet

    tek bir tane ton var ben ton şekemiyorum ne yapmalıyım
    önceden 1 kontördü şimdi ise yarım kontör var neden

  14. By-SaDo

    tonlar genellikle sabah erken saatlerde boş oluyor.Erken kalkıp hemen kapmak gerek yani,calarken dinlet olayına gelince zaten tonla kazanla calarken dinletiyosun karsılığındada kntr kazanıyosun calarkn dinleti kullanmaya gerek yokki 😀

  15. dünya

    valla ben yaptım bakalım nolcak benden çalarken dinlet üyeliği istemedi

  16. hakan

    arkadaslar ben aylardır kullanıyorum bu ay 38 kontur geldı evet sabah erken ton secın 😉

  17. mustafa

    20 Eyl 09 EYLÜL 2009 DÖNEMI ÖDEMESI 49 kontör Ödendi 20 Eyl 09
    20 Ağu 09 AĞUSTOS 2009 DÖNEMI ÖDEMESI 54 kontör Ödendi 20 Ağu 09
    20 Tem 09 TEMMUZ 2009 DÖNEMI ÖDEMESI 59 kontör Ödendi 20 Tem 09
    20 Haz 09 HAZIRAN 2009 DÖNEMI ÖDEMESI 47 kontör Ödendi 20 Haz 09
    20 May 09 MAYIS 2009 DÖNEMI ÖDEMESI 39 kontör Ödendi 20 May 09
    20 Nis 09 NISAN 2009 DÖNEMI ÖDEMESI 61 kontör Ödendi 20 Nis 09
    20 Mar 09 MART 2009 DÖNEMI ÖDEMESI 54 kontör Ödendi 20 Mar 09
    20 Şub 09 ŞUBAT 2009 DÖNEMI ÖDEMESI 69 kontör Ödendi 20 Şub 09
    20 Oca 09 OCAK 2009 DÖNEMI ÖDEMESI 37 kontör Ödendi 20 Oca

  18. KAYA

    😀 SAYIN ARKADAŞLAR. BU SERVİS KONTUR FALAN YEMİYOR.AKSİNE COK KARLI BİR İŞ OLUYOR.KONTURLERDE BIZIM İŞİMİZİ SAGOLSUN GORUYOR.

  19. TARIK

    kardes ben yeniyim üye olmakistiyorum amaolamıyorum calarken dinlete üyeolmadan üye olabiliniyormuacaba

  20. TARIK

    cvplarınızı beklıyorum

  21. TARIK

    :17:

  22. hira

    tarık kardeşim şifre yaz 2222 ye yolla sonra googldan tonla kazan yaz ilk sayfayı ac ordandan sonra yeni kayıt var oraya gir bilgileri doldur tamamdır haftada birde ton sec valla bu bayagı karlı ben en az aylık 60 kontör alıyom

  23. BenX

    Arkadaslar bakın şimdi tonla kazan sitesine giriyosunuz üyeliğinizi yapıyosunuz ton boş var ise seciyonuz genelde sabahları ton boş oluyo
    sizin kontürünüz felan gitmiyo size kontör veriolar bilmediğiniz şeyi kafadan atıp durmayın
    Tonlakazandan ben cok memnunum yani hep te seciyorum. Sabahları

  24. gizem

    harika bir site çok kazançlı…

  25. saygın

    arkadaşlar bu gençcelliler içinde geçerli mi ?

  26. aydın karakaş

    ya bende giremiyom ne zaman boş olcak bu tonlar sıkıldım lütfen yazın bekliyom ne zaman boş oluyo teşekkürler

  27. merve

    ya ben ton secemiyorum limit dolu diyor lütfen yardım edermisiniz limitin boş olduğunu nasıl bilcem

  28. kadri

    arkadaşlar bi faturalı hat yaklaşık 60 kere filan aradı beni ama sadece 2 kontör verdi neden

  29. fırat

    kazanmak istiyorum

  30. beqüm

    ya tonla kazandan kazandığımız dakikaları nekadar sürede bitirmemiz gerekiyor

  31. ayşegül

    lan tüm kontörlerim gitti
    :(

  32. tolga

    cok guzel devam edın boyle

Yorum belirtin

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


1 × üç =

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>